Summa sidvisningar

söndag 4 november 2012

Julmässa på Gränsö slott

Idag har Olle och jag varit på julmässa på Gränsö slott. Jag köpte en jättesöt liten domherre av Monica med Lilla trädgårdsboden. Den ska få sitta i mitt köksfönster och titta ut på de levande fåglarna som jag tänker mata där utanför.
Så röstade jag på pepparkakshuset som klass 6c på Marieborgsskolan har byggt. Den fina skolan går Olle på.
Man kunde också rösta på fina juldukningar. Den här är från Åhlens.
Den här är från Ica Maxi. De två, var de juligaste tycker jag.
Ja, då har man fått lite tidig julinspiration då.
Någon gång ska jag köpa mig en sådan fin julbock, men nu har jag gjort av med mina pengar i Las Palmas.
Däremot köpte jag glögg, julgodis och en julost. Ska nog smaka på glöggen redan ikväll!

1 kommentar:

  1. Åh vilka härliga inspirationsbilder du bjuder på, tjusiga juldukningar. Jag har inte varit på någon Julmarknad eller Julmässa i år än, men nu blev jag verkligen sugen. :)

    Må så gott!
    Ina

    SvaraRadera